"Per me se va nella cita dolente, per ve se nell eterno doler, per me se va y la perduta gente!"

четвъртък, 31 януари 2008 г.

Аз искам да пия

Аз искам да пия, сега!
Налей ти бармане до горе.
Недей да питаш за дела.
Сипи да пия, не да споря.

Аз искам да пия сега!
Чашата до горе доливай.
Аз искам да пия тъга.
Спомени на парченца разбивай.

Аз искам да пия сега!
Не ми трябва дори компания.
Не искам да помня нощта.
Да пия, да пия желая!

Аз искам да пия! Налей!
Не питай какво, уиски ще пия.
Наливай, наливай, недей,
недей да ми казваш ти стига.

Аз искам да пия забрава!
Недей да напомняш деня!
Наливай, наливай проказа!
Наливай, пък нека умра.

Аз искам да пия! Недей да ме спираш!
Дръпни се от пътя, ще си сипя и сам.
Аз искам да пия, нима ти не виждаш?
Бутилката остави, ще пия пак сам!

02.08.2007