"Per me se va nella cita dolente, per ve se nell eterno doler, per me se va y la perduta gente!"

понеделник, 21 януари 2008 г.

… не просто същества


А как само търсите мрака във светлината.
Търсите дори човешкото и във мен.
На божества оприличавате се, дори на сатаната,
а на собствените си пороци сте във плен.

Живота си обичате, страх ви е от самотата.
Омразата прегръщате, а добротата е табу.
На плътта отдавате се, но не и на душата.
На кому е нужен Бог, кому.

Обезверени проклинате го с бутилка в ръка,
преполовена от вярата ви в живота.
Страхувате се от болката, а може би и от смъртта.
Затова забравяте за хората и любовта с охота.

Аз казах това за вас, но вярвам, че е грешно.
Хайде покажете ми, че аз греша!
Шапка ще ви сваля и ще се извиня горещо.
Но докажете ми, че сте хора, а не просто същества!