"Per me se va nella cita dolente, per ve se nell eterno doler, per me se va y la perduta gente!"

четвъртък, 31 януари 2008 г.

Дяволска съблазън

Не ме вини, сърце аз нямам?
Чаша с вино, на половин изпита,
с измама пълниш я, но аз не ти прощавам.

Не стой тъй тъжна!
Моята душа не плаче за хорски мъки,
а дарява ви със греховност тъй сладка, чужда.

В тъмнината плачеш!
Съвземи се, мойте слуги за теб дошли са.
В недрата адски, мойте милувки пак ще вдишаш!

Аз сладък плод съм!
Ела откъсни ме, нека целия живот да ти даря…
Този нежен писък неустойм е, дори след хиляди години сън.

Ела момиче!
Погледни във кървавите ми очи.
Поеми си дъх и ми кажи - Нима не ги желаеш ти?

***

А, ето те, стоиш сама!
Съблазън дарявам ти вземи я със страстта…
Сапфири, изумруди, брилянти, за теб са...
                      …Ето ти сега и самотата на сутринта!

27.08.2007