"Per me se va nella cita dolente, per ve se nell eterno doler, per me se va y la perduta gente!"

вторник, 1 януари 2008 г.

Сливане


… и искам,
гърдите ти да усетя как настръхват…
и мечтите ти да изпълня сега.
… и искам,
Да усетя духа ти,
в паметните дебри на съня.

А тя дойде, тъй красиво гола,
прекрачи праговете, граници, небе.
Нощта ни взе на дълъг път с милувка,
седнахме, изпихме цялото море.

Бреговете му ни милваха с утеха,
Стоновете скитаха сред сенки, светлина.
Прегърна ме събличайки си дрехата,
поех те с песен на уста.

И пяхме знатните рефрени,
композирани в невинна доброта.
Косите ти целунах целите,
Да те отърся от твойта самота.
align box
Тялото ми жадно копнееше,
твойте стонове да улови.
Докоснах шията ти, пееше
за екстаз красиви думи.

Бедрата ти, летни поляни,
с мекота мен обградиха.
Прошепна: "Ела ме вземи!"
И аз отвлякох те,
за всичките неземни дни.

И любовта ни като ураган се сви,
всичките вулкани изригнаха.
Екстаз от прочувствени души,
в едно на този ден се сливаха.

А любихме се, тялото ти звънеше.
От моя допир плахо потръпва.
С целувка леко ехтеше
и сладките ти соковете изпих …

(на княгинята ;} )