"Per me se va nella cita dolente, per ve se nell eterno doler, per me se va y la perduta gente!"

четвъртък, 3 януари 2008 г.

Размислите на един нарцистичен егоцентрик

Глава девета

… И дъха ми секна! Аз нямах какво да кажа! Точно аз! Аз, който винаги намирам остроумна мисъл, заключение или оплакване, този път седях наистина безмълвен, с отворена уста и гледах.

Все едно през мен беше минала буря. Беше измила ураганните си ветрове в мислите ми, беше ги разбъркала и ме захвърли на някакъв непознат бряг. Това е новото начало ли? Начало на какво? Не знаех, но знаех, че ще го постигна. Не знаех ли, напротив, много добре знаех. От сега започвах да живея и да постигна мечтите си, да съм важен поне, дори само за един човек на тази земя, би било достатъчно, но аз ще съм легенда.

Фреди Меркюри е казал: „Аз няма да съм рок звезда, аз ще бъда легенда!”

АЗ ЩЕ БЪДА ЛЕГЕНДА!!!