"Per me se va nella cita dolente, per ve se nell eterno doler, per me se va y la perduta gente!"

неделя, 30 декември 2007 г.

Размислите на един нарцистичен егоцентрик

Глава осма

Отговорът е ДА!

align boxЗнам кой съм и за кой се мисля, но не аз ще седна да ви обясня това. Всеки от вас може да го види с времето, с разума и със сърцето си, без да се налага да дам дори едно обяснение, това не ми е работа.

Можете да ме обичате, мразите, харесвате, да ми се възхищавате или презирате, но помнете че това са само вашите чувства и аз не е задължително да се препокривам с тях. Аз съм този който съм, нито повече нито по малко, от вас обаче зависи как ме виждате.

Не смятайте че не изпитвам чувства, всеки го прави независимо дали му харесва или не, затова към вас мога да изпитвам любов, но мога да изпитвам безразличие. А уважението не се раздава свободно на земята, както и моето. Трябва да се заслужи!

Не се трогвам лесно, но има неща и хора които успяват да го направят…нищо човешко не ми е чуждо!
Аз знам кой съм, а вие ще успеете ли да видите?

Отговорът е …?