"Per me se va nella cita dolente, per ve se nell eterno doler, per me se va y la perduta gente!"

петък, 1 февруари 2008 г.

И Тя продаде душата си на Дявола!

align box
Целуни ме с вековност,
от мъдростта си ми влей,
нека бъда и Демон и Слава.
Грешна съм - да! Утре първа
ще търся вратите към Ада!

Това каза тя и мъглата се спусна,
гласът й отекна сред нощната глъч.
И усетих я как докосна ме с устни,
как тъмнина озари пак нейния лъч.

И тогава ми даде всичко в замяна,
целият свят подари ми за миг
и от този миг вече знаех, че мога
всичко да имам, само не и любов!

Подари ми ти, мила, подари ми душата си!
Ще я пазя навеки в зандан
и когато я търсиш - помоли се на Дявола,
той целува веднъж и до край!

Изтри всяка сянка и болка от мен,
лукавство ми даде и сила да мога
по пътя към теб без страх да вървя,
достойна да бъда пред твоята порта,
от този ден да съм грешна жена!

13.09.2007

(инспирирано от болните съзнания на Ника и Дявола) ;););)
(на песента ни: Ти си луда - аз два пъти!)