"Per me se va nella cita dolente, per ve se nell eterno doler, per me se va y la perduta gente!"

сряда, 30 април 2008 г.

Нека

align boxИ нека пасажите сами за себе си говорят.
Нека песните изпеят своите думи.
А аз сред хората отново ще мърморя,
предания, легенди, приказките чудни.

И нека мислите ми в редовете вплитат се.
Нека чувствата ми бликнат изведнъж.
На стотици километри, скитайки,
химикалка да запретна в скороглъч.

И думи, думи бързоречни.
Те да огласят нощта!
Със радост в душите ни вечни,
да ни отведат далеч, сега!

4 коментара:

Обичам любовните ти ;)

radvam se :) znae6 4e ne se staraq da napi6a ne6to, to samo si idva :D no e prekrasno 4e haresva6 liubovta mi v redovete :D

Ей, гълъбчетааа - какво си гукате - само аз знам, че това произведение е гениално чедо на 00 напън :)) пффф как всичко развалям...Пирате, ше те издаваме, няма как :)