"Per me se va nella cita dolente, per ve se nell eterno doler, per me se va y la perduta gente!"

вторник, 29 април 2008 г.

Размислите на един нарцистичен егоцентрик

Глава четиринадесет

Странно е...

Ще попитате кое!

Как да обясня, първо пиша директно в блога и може би ще бъде така от сега натам, пък нека има правописни грешки и нека съм неграмотен, не твърдя, че не е така, но нека бъде това нещо като моят виртуален дневник. Т.е. той е почнат още преди с поредицата размисли и сега просто го подновявам, защото одавна не бях сядал да пиша нещо, каквото и да било.

Странно е...

Странно е това, че колкото и да се пазиш и криеш в дупката си, рано или късно онези малки нещица които ни измъчват по често, се пробуждат и започват да те човъркат. Е аз отново чувствам, даже смея да твърдя, че чувствам най0прекрасното чувство на света, а именно любовта. Лошото е (образно казано), че както често, ако не и винаги има проблеми и не се получава, или поне не както аз бих искал. Всеки упреква ситуациите и всичко и всички около себе си, когато нещо не е по план, е не и аз. Казвам следното чувството е прекрасно, моментното състочние може и да не е, но времето е пред нас и нищо не се знае, дори и да предполагаме, не можем да сме сигурни, затова се наслаждавам на миговете пък и на всичко. Много или някои ме наричат дете или безгрижен. Може би, но надали. По скоро не показвам тревогите си, сам се оправям с тях. Ако това ме рпави дете, то радвам се за себе си :)

Някъде казваха, че автора трябвало да чувства това което пише. Питали ли сте се тогава защо повечето творци са сякаш твърде далечни от нас, може би защото не сме изпитвали същото или времето е различно? Не според мен дори да трябва всичко да бъде изпитано, то дали всеки от нас би имал силата да продължи да изпитва? Не знам, затова просто се радвам че чувствам, това бях загубил последните години, независимо от резултата сега, то аз съм отново, поне малко човек или поне имам едно човешко качество.... Чувства!

6 коментара:

Бобсън, по тона ти разбирам, че не си влюбен в мен - как може :)))
Ама защо така индиректно ме режеш за забележката за пунктуацията - аз с най-добри чувства (и от професионално изкривяване)подходих :))) а виж как можело всичко да се пише в блог :)

to moje vsi4ko da se pi6e, no trqbva jelanie :)

a za gre6kite spoc, to na bazik :D

Дано продължи по-дълго това страхотно чувство!
Пролетта си каза думата ;)

vsy6tnost, tova e pisano ne za6toto 4uvstvoto iz4ezva, a za6toto kak da kaja vyzmojnostta za deistvieto ve4e po4ti q nqma, 4uvstvoto ostava :)

Искаш да гадая ли ;))