"Per me se va nella cita dolente, per ve se nell eterno doler, per me se va y la perduta gente!"

вторник, 25 март 2008 г.

Пълнолуние {част четвърта}

Сияние тъй пищно, дивно.
Сияние на пълната луна.
Докосваш ме прекрасно, силно
И влизаш в мен, като през врата.

Сияние сладострастно, вкусно.
Синьо като красивото море.
Носиш ти пак благи думи,
С привкуса на пяната от лед.

Приятелко сияйна – моя.
Защо прошепна ми в съня?
Да стана да те видя – гола.
И гола истината да съзра.

Че няма ги звездите на небето.
Ти заслепи и техните очи.
Няма я тъгата във сърцето,
А само твойте истини, добри.

Няма я и мъката от изгрева.
Макар да идваш в месеца веднъж.
Няма го съзнанието – бистрото.
Не е отново сам – този мъж.

Здравей и сбогом, всеки месец казвам.
До следващият път в нощта.
Аз хората с думите наказвам.
Но с тебе съблазнявам, мойте сетива.

Здравей и сбогом! До следващият път.
Аз ще чакам жадно.
Здравей и сбогом, подсмихва се светът.
А дъжд заваля, тъй оханно, хладно...