"Per me se va nella cita dolente, per ve se nell eterno doler, per me se va y la perduta gente!"

понеделник, 3 март 2008 г.

Не ще да пиша

Не ще да пиша аз празни слова.
Нито думи, шепнещи ми вятъра.
Букет от рози пред твоята врата,
аз бих оставил с картичка от Дявола.

Не ще да пиша мисли за добро.
Или копнежи чезнещи със времето.
А ще пиша ази за любов,
Или на тежките ни дни и бремето.

Не ще да пиша радостни беседи.
Нито тъжни повести, сълзи.
Ще бъда себе си, дори проклети.
Обичай ме, мрази ме, бъди си ти.

6 коментара:

Първо Честит празник, Дяволче!
Влюбих се във първия куплет ;)
Направи го нещо като твоя запазена марка- страхотно е!

4estit praznik :)
radvam se 4e sis e vliubila ..... ;]

О, в стиховете съм влюбена отдавна, но само те не са достатъчни :(((
Дано успее някой да ме разстърси, но надали...

е, без публични признания ;))

e skypa mi ima6 :) za da ne sa publi4ni :P