"Per me se va nella cita dolente, per ve se nell eterno doler, per me se va y la perduta gente!"

понеделник, 19 май 2008 г.

Море


Една жена със хиляди въпроси.
Дойде при мен към края на нощта.
Поиска аз да я повозя,
на лодката, под пълната луна.

Една жена пред себе като огън,
седя пред мене търсеща любов.
Прегърнах я, за чуждо сбогом,
но отговорите не дадох – зов…

зов от вълните се разнесе,
биещи се в лодката сама,
на сред морето я понесох,
към сърцето си изпълнено с мъгла.

„Море, тъй дивно и красиво,
една жена стои пред теб!
Въпросите със сълзи си заливам...
Кажи, приятелю, сега къде?”

Това изричаше девойката,
а аз я слушах мълчалив.
На брега оставих я – помолих се...
Нека срещне момъка красив.

И там на утрото да се събуди,
В прегръдките му, жадните за нея.
Сърца да споделят в съня си,
а на мен да помахат - аз ще им пея, как дивно ще пея…

10 коментара:

А може ли жената да бъда Съдбата?
Ако предположим, че може да плаче...
има нещо тъжно в самата дума Съдба,самото й звучене, затова правя такава асоциация...
А, четох го, но не коментирах- да не ставам досадна ;)

ti nikoga ne si dosadna :) lipsva6e mi, kak si?

dobre zavaril, da serviram li masata?

Ее, пак пропуснах вечерята ;)

dnes sym prigotvil ne6to po hubavo ;] :D

Е, приятелю, май преминаваме през едни и същи, неща почти по едно и също време. Но реагираме различно. Винаги си бил по-силният. Браво.

Рошли, заповядай в новото ми ъъъ- ще видиш де ;))
Ако искаш кажи на Ник, че ще излезе като самохвалство.
Повече информация в блога ми :)

http://pisalka.free.bg/cgi-php/phpbb3/index.php

blagodarq mila, a za samohvalstvo, pri men, nima ne me poznava6 ;]

koito iska 6te vidi dostaty4no otkriti sme v neta :)

pozdravi i ... ti si znae6 :)

Намерихме се отново ;)

Муки...